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Hello,
Where is the Email contact? I ordered VOL2 SDX and TT shipped VOL 1.. bummer need to contact TT for correction.
thanks
jon
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Where is the Email contact? I ordered VOL2 SDX and TT shipped VOL 1.. bummer need to contact TT for correction.
thanks
jon
Idag 2024-04-24 köpte jag Per-Olof Ek Country for EZ key. Jag är rädd för att jag har köpt dubbel eftersom jag
Country tidigare. har en version. I den som ni visade på nätet hördes även gitarrer.
Men jag har inte fått någon Country med gitarr översänd till mig idag.
Ni kan ringa mig på 0703210676.
Idag 2024-04-24 köpte jag Per-Olof Ek Country for EZ key. Jag är rädd för att jag har köpt dubbel eftersom jag Country tidigare. har en version. I den som ni visade på nätet hördes även gitarrer. Men jag har inte fått någon Country med gitarr översänd till mig idag. Ni kan ringa mig på 0703210676.
Hi Per-Olof,
Please use the contact form here: https://www.toontrack.com/faq/how-do-i-contact-support/ to get help with your order. (Press the Contact Support button at the bottom of the page)
Petter Adsten - Toontrack
Support & Betatesting
Dear Sirs
My name is Ibrahim Leal/Conch Music Company. I have various of your products in my recording studio, and am very satisfied. I would like to purchase EZ Mix product for my studio computer which is an MacPro with MacOS 10.13.6 which is not compatible for version EZ Mix 3, but EZ Mix 2 is compatible. Is there a way that I can I purchase EZ Mix 2? Thanks
Hi,
I bought and registered Ezmix 2 on Oct 31, 2022. Your website shows me as having no registered products. I bought several packages that day and registered them all. I would like to maybe do an upgrade to Ezmix 3 but don’t know the cost.
Allan
Hi,
I bought and registered Ezmix 2 on Oct 31, 2022. Your website shows me as having no registered products. I bought several packages that day and registered them all. I would like to maybe do an upgrade to Ezmix 3 but don’t know the cost.
Allan
My guess is that you have your products registered to an account with another email address. If so, please log into the Toontrack Product Manager using your other email.
Scott Sibley - Toontrack
Technical Advisor
Buenas me he descargado Ezdrummer 3 Try pero estoy teniendo problemas con la activación, no me deja ponerle la ruta para que se active los path y no me funciona.
Por favor si me pueden decir como lo puedo solucionar. Adjunto una foto
Gracias
Buenas me he descargado Ezdrummer 3 Try pero estoy teniendo problemas con la activación, no me deja ponerle la ruta para que se active los path y no me funciona.
Por favor si me pueden decir como lo puedo solucionar. Adjunto una foto
Gracias
Looks like you haven’t installed the sound library from the Toontrack Product Manager. It should be under the Sound Expansion section.
Scott Sibley - Toontrack
Technical Advisor
Hola tengo instalado desde product manager y EZdrummer con las update y librerias y tengo el mismo problema he realizado varisa veces la instalacion y me da el mismo problema siempre, Adjunto fotos
Hola tengo instalado desde product manager y EZdrummer con las update y librerias y tengo el mismo problema he realizado varisa veces la instalacion y me da el mismo problema siempre, Adjunto fotos
- This post was modified 2 months, 3 weeks ago by Javier Gonzalez Jimeno.
Have you checked the Free Trials Section?
Scott Sibley - Toontrack
Technical Advisor
Hola como puedes ver en la foto ta lo tengo activa la version de Try . Para registrar el producto de Try necesito un numero de activacion? No me han dado ninguno numero cuando he realizado todo el tramite para la licencia Try.
Hola como puedes ver en la foto ta lo tengo activa la version de Try . Para registrar el producto de Try necesito un numero de activacion? No me han dado ninguno numero cuando he realizado todo el tramite para la licencia Try.
- This post was modified 2 months, 3 weeks ago by Javier Gonzalez Jimeno.
Like I said in my first post, you need to install the EZD3 Trial Sound Library that you haven’t downloaded and installed yet.
Scott Sibley - Toontrack
Technical Advisor
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